השר אליהו: "בן גביר מנע את שומר החומות 2"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר אליהו: "בן גביר מנע את שומר החומות 2"

    שר המורשת עמיחי אליהו לאבי מימרן ב'קול חי': "אחרי שהדירו אותו מכל מיני קבינטים, מסתבר שבן גביר ראה מה שרבים אחרים לא ראו, כולל המפקדים שלי. הוא העיניים של המדינה. הגיע הזמן להקשיב לו. זה שנעצר שומר החומות 2 זה בזכות בן גביר וחלוקת הנשקים"

    Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    14:53
    19.05.24
    אתר קול חי No Comments on חשש לשכר העובדים: עוקל חשבון הבנק של החינוך העצמאי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת עמיחי אליהו, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.  "הפסקת האש חיזקה את הנחישות של חמאס. אם נדחה את ההכרעה נמצא את עצמנו בתופת לא נורמלית. זה שאנחנו לא בשומר החומות 2 זה תוצאה של הנחישות שלנו (של כוחות הביטחון). לא טעינו שהתנגדנו לעסקה, לא מנהלים משא ומתן עם היטלר מספר 2".

    אליהו הוסיף: "אנחנו צריכים להכות בהם עד שנגרום להם להתחנן שניקח את החטופים. כל פעם שאנחנו מגלים חולשה הם מתעצמים. הם גונבים את כל הסיוע ההומניטרי ומשתמשים בדלקים כדי לפגוע בנו. עלינו לשבור אותם".

    הוא תקף את היחס ליו"ר מפלגתו: "אחרי שהדירו אותו מכל מיני קבינטים, מסתבר שבן גביר ראה מה שרבים אחרים לא ראו, כולל המפקדים שלי. הוא העיניים של המדינה. הגיע הזמן להקשיב לו. זה שנעצר שומר החומות 2 זה בזכות בן גביר וחלוקת הנשקים".

    על הבחירות: "אנחנו לא יכולים להיכנס למערכת בחירות שתפלג אותנו. אנחנו זקוקים לאחדות".



    0 תגובות